Webs sobre Robert Grave

La Casa de Robert Graves (CA, DE, EN, ES)

La casa que Robert Graves va construir i va viure entre 1931 i 1936 i des de 1946 fins a la seva mort. Ara adaptat com a museu obert al públic durant tot l'any entre setmana.

Robert Graves Website (EN)

El lloc web oficial dedicat als directes i obres de Robert Graves. Conté una àmplia secció biogràfica, galeria d'imatges i eines de recerca que inclou una bibliografia molt detallada.

Robert Graves Review (EN)

La revista acadèmica en línia de la Robert Graves Society, que publica un número nou cada any. Els números anteriors estan disponibles que es remunten a principis dels anys setanta.

Robert Graves Letters (EN) Robert Graves va ser un prolífic escriptor de cartes. Es calcula que hi ha més de 10.000 cartes existents disperses per tot el món en institucions acadèmiques, biblioteques i col·leccions privades. Hi ha un projecte en curs per transcriure les cartes i fer que les transcripcions estiguin disponibles a través d'aquest lloc web per a acadèmics i altres persones interessades en la vida i les obres de Robert Graves.

Robert Graves Holdings (EN)

Una base de dades on es pot cercar que conté una descripció detallada de les col·leccions mundials conegudes de material de Robert Graves, com ara manuscrits, cartes, primeres edicions, retalls de diaris, fotografies, enregistraments, etc.

Govern Local

Ayuntamiento de Deià (CA, EN, ES)

En aquestes pàgines hi trobaràs tot el que necessites saber per viure, descobrir i/o gaudir de tot el que t'ofereix el nostre municipi.

Government of the Balearic Islands (CA, ES)

Web oficial del Gobern de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera).

Consell de Mallorca (CA, ES)

Web oficial de la Generalitat de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera).

Altres Webs institucionals

University of the Balearic islands (CA, EN)

La UIB és una universitat d'avantguarda en docència i recerca. Té profundes arrels a la regió i està compromesa amb la societat, sembrant valors que honoren la humanitat amb una vocació internacional cada cop més gran.

Serra de Tramontana World Heritage Site (CA, EN, ES)

La serra que recorre tota la costa nord-oest de Mallorca, que inclou Deia, va ser declarada Patrimoni de la Humanitat per la UNSECO l'any 2011.

Mallorca.es (CA, DE, EN, ES, FR)

Ofereix informació d'interès per als turistes i és la web oficial d'informació turística de l'illa de Mallorca.